29 Haziran 2009 Pazartesi

BABACIM İYİ Kİ DOĞDUN(:

Bugün babamın doğum günü(:Biliyorum yine unuttu o ve şaşırtmak yine benim elimde(:Ve ben her seneki gibi tekrarlayacağım yapacaklarımı.Zaten aile olarak yaz aylarını kaplamış durumdayız.Sezonu babam açıyor temmuzla ben devam ediyorum ardından doğal olarak ağustosla annem(:Biz bu şekilde yaz aylarında doğum günü şöleni yaşıyoruz(:Ama ben ne yazık ki bu mevsimi sevmiyorum.Ne tesadüftür ki onları bana bağışlayan aylar bu mevsimde...
Ne yazık ki ben öyle duygularını anında ifade edebilen tiplerden değilim.Bi anda deli gibi sarılamam insanların boynuna...İçimden neler yapmak geçer o an aslında ama ben yapamam...Çekingen bir yapıya sahibim...Gerçi daha kötü anlarım olmuştur eskiden ama...herneyse...Bu yüzden yine ailem dahi olsa deli dolu mutluluk anlarında hep ölçülü davranmışımdır...Ağlamak hariç...Aynı zamanda sulugöz bir yapıya da sahibim...Bu yüzden bugünde hoplayarak sarılamayacağım babama ama o bunları hissettiğimi bilecek(: babacığım doğum günün kutlu olsunnn(:
içimden bugün gelenler bunlardı(:Böyle günler geçiyor hayatımızdan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder