18 Nisan 2009 Cumartesi

BİLİYORSUN NEDENİNİ ASLINDA...

bir alttaki yazının sana olduğunu gayet iyi biliyorsun!herkes farkloı şeyler zannetti başka olaylarla denk geldi maalesef tarihte hoş olmadı...Aslında bu açıklamayı vermeyecektim ama karışıklık pek hoşuma gitmedi...sıkıldım anlıyor musun? her gün yaşattıklarından sıkıldım..aslında hataların1 veya 2 değil ama en acılarının sayını kullanmak istedim...ama bil ki hoşçakal diyemiyorum sana...hayatım ne senden nede diğerlerinden ibaret ama...yazıyorum yine işte anla biliyorumbıu yazıyı uzunca inceleyeceksin ve ardından bir telefon neden yazdın bunu diye ...eminim yaşayacağız biz seninle bunları...diyorum ya tarih pek hoş olmadı,denk geldiği günle uyuşmadı...yakında kalkacak bu yazı burdan.ama uzunca bi süre sende gör...biliyorsun sen kim olduğunu,diğerlerinden farklı olduğunu....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder