5 Nisan 2009 Pazar

İLK BAHAR


İlk bahar mı?Şey düşünmem lazım...Yani öyle klişeleşmiş laflar söylemek istemiyorum;çiçekler açar,kuşlar cıvıldaşır... falan
Umutlar yeşerir demek istiyorum.Ki sevmem ben baharı ve ardından gelen hükmünü sabahın ilk saatlerinden akşama kadar sürdüren Güneşi.Ama ben bile o ilk cıvıltyı ,o ilk aydınlığı görünce bu ay neşelendim nedense...
Evet evet! Bu mevsim umutları yeşertiyor...Yani farklı bir şey bu.Gerçi ruhtaki karanlığı hangi ışık gelse aydınlatamaz ama...
Bu ilk bahar adını taşıyan mevsimde ayrı bir büyü var.Deniz kenarında uzun uzun yürürken farkettim...Kabataşta.Aynı yolu bir kaç kere yürüdüm durdum ama eğlenceliydi.Hafif bir rüzgar ılık ılık,karşımda deniz ve her ne kadar inat olsa da gözüme görünen güneş...Tabi ki kulağımda o eşsiz melodiler....
Seni ilk kez sevebildim be ilk bahar...:)Nedensiz.Ama içime su serptin ve umut tohumlarım uykularından uyanıp yeşermeye başladılar.
Umarım kendisini dipsiz boşlukta hissedenlere etkili bir ilaç gibi yardım edersin bu senede de....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder