Bugün birşey yazamadığımdan dolayı sıkıntılı hissettim nedense kendimi...Biliyorum evde değildim ve açıkcası zamanımda yoktu kalemimi elime almama...Ama ruhum sıkıldı diyebilirim...!Ama bugün bir farklılık hissettim kendimde daha doğrusu kendimle ilgili birşeyleri de keşfedebildim diyebilirim...Ne televizyon vardı bugn yakınımda ne de bilgisayar...yada vazgeçemediğim o eşsiz müzikler.Evet evet hiçbirşey yoktu .Ama elimde kumanda olmadan yada mouse olmadan yaşayabildiğimi farkettim.Kölesi olmadığımı birşeylerin.gerçi bir sayfaya birşeyler de karalayamadım ama... herneyse ...Günümüz insanları gibi zaman öldürmek uğruna takılıp kalmadığımı anladım zira zaman denilen şey çok değerli onu öldrmek ne haddimize...:)!!İşte anlayamadığım nokta da burda neden kıymetli bir şeyi kaybetmeye çabalıyoruz da onu en iyi şekilde değerlendirmiyoruz??Neden!?Her konuda ki bu eliaçıklığımız neden ?Niye herşeyi bu kadar hoyratça harcıyoruz sanki hep devamı varmış gibi?Ya da neden bağımlı kalıyoruz birşeylere bu kadar.?Öğrenilmiş bir şey gibi takıldık mı tam takılıyoruz ve at gözlüklerimizi takıyor öyle ilerliyoruz hayatımıza....Ve maalesef yeri geldiğinde çok güzel kullanılıoyoruz.Ama benim bugün içim az da olsa rahat bağımlı olmadığımı anlayabildim.Evet bağımlılık kelmesini çok kullandım ama doğru bu!!Biz televizyona yada bilgisayarda boş boş tabiri caizse takılmaya devam ettiğimiz sürece bu bağımlılık adını alacak bence.Nasıl vazgeçemiyor çoğu insan, hayatının sonu getirdiğini bildiği halde o zararlı alışkanlıklara buda o şekilde ilerliyor ne yazık ki....Değerlendirmeyi öğrenmeliyiz bence herşeyi en iyi şekilde .Çünkü biliyorum ki hayatımızı anlamlaştırmak sadece bizim elimizde....
20 Şubat 2009 Cuma
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder